In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Powered by RS Web Solutions

it2012

podatki

rada

smieci

Naszą witrynę przegląda teraz 66 gości 
Użytkowników : 2
Artykułów : 2481
Zakładki : 6
Odsłon : 1655199

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby dostawać regularnie informacje o wydarzeniach w naszej gminie

cz

W połowie lutego rozpoczęły się ferie zimowe dla dzieci. Świetlica w Komarnie zorganizowała dzieciom i młodzieży różnego typu atrakcje. Na początku dzieci wysłuchały wykładu pani Grażyny związanego z tematyką bezpieczeństwa.

Po nim mali słuchacze mieli za zadanie wykonać prace plastyczne dotyczące poruszanych zagadnień. Najciekawsze prace oczywiście nagrodzono. Następnie w harmonogramie ferii zaplanowano zajęcia nawiązujące do zdrowego odżywiania. Dzieci przygotowały kanapki używając naturalnych produktów, koktajle i szaszłyki owocowe. Prace kulinarne zwieńczył poczęstunek oraz oczywiście wyróżnienia dla najlepszych kucharzy.
Walentynki uczczono wspólną zabawą podczas której, panie:  Aneta Łapka i Agnieszka Dzióbek  przygotowały pyszne gofry. Zadaniem młodzieży było udekorowanie ich.
W drugim tygodniu ferii zorganizowano róznego rodzaju  konkursy i gry. Każdy konkurs miał za zadanie wyłonić zwycięzcę. Dzieci chętnie brały udział w uczciwej rywalizacji.  W ostatni czwartek ferii w świetlicy bchodzono ,,Tłusty Czwartek". Słodycze dla dzieci ufundowali: p.Szpecht z Janowic Wielkich,  p. Wieczorek z Komarna i p. Miroś z Piechowic. Zakończenie ferii połaczono z zabawą karnawałową. Nie zabrakło oczywiście barwnych, karnawałowych przebrań. Dla dzieci przygotowano drobny poczęstunek. Największą radość podopiecznym świetlicy sprawiła wata cukrowa serwowana przez panie: p.Kingę Milancej, p. Beatę Gawecka i Magdę Owsianik.
Dziewczęta w podziekowaniu za zaangażowanie pani Sołtys w organizację zabawy, przygotowały dla niej układ taneczny, co było bardzo miłym, wzruszającym momentem. Podsumowując, cały okres ferii bogaty był w ciekawe atrakcje, w których dzieci chętnie brały udział. 
Podziękowania dla wszystkich rodziców zaangażowanych w organizację zajęć.